Origins | Clear Improvement Mask


Origins is een merk dat al een hele tijd op mijn wishlist stond, vooral de maskers dan. Sinds kort is het merk te koop bij Parfuma en benieuwd ging ik een kijkje nemen. Na veel informatie verkregen te hebben sprak het Clear Improvement Mask mij het meeste aan en ik besloot er eentje mee te nemen.


Het Clear Improvement Mask is een masker voor iemand met een onzuivere huid met verstopte poriën. Zelf heb ik hier nogal last van op en rond mijn neus. Ideaal dus. 



Dit zegt Origins over het masker : De natuurlijke reinigers dringen diep door in de huid en maken de weg vrij voor het reinigen van een grauwe teint. Actieve kool werkt als een magneet en trekt hardnekkige poriën-verstoppers eruit, Chinese witte klei absorbeert giftige stoffen uit het milieu, lecitine lost onzuiverheden op. Nu kan de huid opgelucht ademhalen.



Er wordt aangeraden om het donkergrijze kleimasker één keer per week te doen of zo veel keer je zelf nodig acht. Eerst je poriën openen met een warme vochtige handdoek vooraleer je het masker aanbrengt. Laten drogen en daarna grondig afspoelen. Zelf breng ik het masker enkel op en rond mijn neus aan. Ik gebruik het vooral ’s avonds zodat ik mijn gezicht erna goed kan voeden. 




Het kleimasker voelt dik aan maar is gemakkelijk aan te brengen. Ik breng het met mijn vingers aan maar je kan natuurlijk ook een kwast gebruiken.

Handig is dat het masker in een doorzichtige tube zit. Zo zie je gemakkelijk hoeveel er nog in de tube zit. En het is ook veel hygiënischer.

Na enkele keren het masker te gebruiken zijn de zwarte puntjes op mijn neus minder  maar ze zijn zeker nog niet weg. Ik ben dus best tevreden over dit masker en ga het zeker verder blijven gebruiken.

Het Clear Improvement Mask is geschikt voor alle huidtypes.

Origins is te koop bij Parfuma. Het Clear Improvement Mask kost € 25,00.

Gebruiken jullie producten van Origins? Welke kunnen jullie mij nog aanraden?


Reacties

Een reactie posten